فیروزآباد |برگزاری جلسه آموزشی خودمراقبتی در شرایط بحرانی در مرکز توانبخشی و حرفه آموزی تابش فیروزآباد

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فیروزآباد: جلسه آموزشی با موضوع خودمراقبتی در شرایط بحرانی جهت کارکنان و حرفه آموزان در مرکز توانبخشی تابش برگزار شد. در این جلسه، قانعی و آتش‌سخن، دو نفر از کارکنان اورژانس اجتماعی فیروزآباد، به عنوان مدرس حضور داشتند و مطالبی را در زمینه راهکارهای حفظ آرامش، کنترل هیجانات و شیوه‌های مراقبت از خود در موقعیت‌های بحرانی برای حاضران ارائه کردند. هدف از برگزاری این برنامه، افزایش آگاهی حرفه آموزان و کارکنان مرکز نسبت به اهمیت خودمراقبتی و آمادگی روانی در مواجهه با شرایط دشوار عنوان شد. در پایان این نشست، حاضران پرسش‌های خود را مطرح کردند و مدرسین به پرسش‌ها پاسخ دادند.

کد خبر 189607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد